niedziela, 5 grudnia 2010

viscoplast to znaczenie.

piję kawę zbożową. pierwszy raz widzę taką w torebkach.
chyba straciłem wenę do pisania tego typu rzeczy. blogów, photoblogów, innych gówien. zastanawia mnie jacy byli moi rodzice w moim wieku. w szczególności matka, dziadkowie - ci których znałem, znam. bo co moge powiedzieć o tych których nie widzialem na oczy. mogę ich oceniać o impresji jaką wywarli na bliskich, ale ta jest przecież mieszanką i nie mówi nic. tym bardziej że może być jeszcze sfałszowaną przez pamięć tylko o tych rzeczach które chcemy pamiętać, czyli o pozytywach.

kawa zbożowa jest dobra z mlekiem. z wodą nie tak bardzo.
co się stało. czy działo się dużo, czy też niewiele. u mnie dzieje się niewiele i zawsze jest to samo. nuda. jak się działo? teraz dzieje się o, w internecie. ależ mnie to wkurwia. potrzebuję jakiegoś disconnectu. niech się zjebie internet at all. życzę mu tego.

do dna.
tak kurwa! proszę się ze mną kłócić do kurwy nędzy! wkurwia mnie to społeczeństwo prowizoryczne w którym funkcjonuję. nikt nic kurwa nie powie. to człowieka męczy, toż to jest właśnie napięcie psychiczne które aktualnie pozwala mi swobodnie dryfować w powietrzu. a to już jest wykroczeniem poza normę. dlaczego potrzebujesz logicznych uzasadnień dla kłótni. kłótnia jest normalnym elementem i towarzyszy ludziom od początku. od początku. i nie do końca.


skończyłem piąty sezon greysow.

2 komentarze:

  1. do siedmiuset kurwiszczy.
    co Ci sie dzieje w internecie? w glowie Ci sie dzieje, tyle powiem, skromnie.

    znudzilo Ci sie gowien pisanie, to czemuz piszesz?
    uwielbiam violent hill. clearly i remember.

    jak to nikt nic nie powie? ogolnie? czy wprost?

    dzisiaj jestes bardziej popierdolony niz zwykle. w sumie, moge i byc tym perwersem. (nie powinnam sie przyznawac, ale owszem, podoba mi sie to stwierdzenie [co nie znaczy, iz musi znajdowac odzwierciedlenie w rzeczywistosci] )
    oj em.

    OdpowiedzUsuń
  2. ludzie są zbyt leniwi, żeby wyrażać własne zdanie. nie licz na nic wielkiego.

    OdpowiedzUsuń