wtorek, 10 listopada 2009

słowa.

czym wyróżnia się kamyk? kamyk to zwykły kamyk. na pierwszy rzut oka pytanie jest źle postawione. powiedzmy, że racja. niektóre pytania są źle postawione. niektóre też są źle stawiane. czy czytelnik domyśla się może, co to znaczy chłonąć? taki stan jeden mam, że chłonę. często to nie, czasem. i to jest też, że rozumiem. każdy skrawek marnego życia.

wtedy nie ma sprowadzania do wspólnego mianownika. cudowne indywidualne stany. to płynne przechodzenie interesuje mnie najbardziej. szoków nie ma, wszystko nowe jest. odkrywanie połączeń między zakamarkami czasu. pełne są. jak w zamieci, ale nie że ładnie wygląda, tylko ciepło i smakuje też. efekty natychmiast. obchodzi go wszystko. i tego mi, gnoju, nie odbierzesz. zachwyt mój moim miejscem. meta, meta! o tym że się odbija aż go ktoś specjalnie nie złapie. promień, no bo co. światło? meta znów. i że tego wcale nie widać.

dla wszystkich którzy mają siatkę na myśli w standardzie. tak że same. no.
ponieważ jestem naprawdę zadowolony ze zmian.

i dla Anny.
hughughug.:)

1 komentarz: