środa, 23 grudnia 2009

tak mnóstwo mnóstwo przykrości.

7 komentarzy:

  1. radości być powinno.

    OdpowiedzUsuń
  2. w upojeniu? podziel się!
    piano aorta.
    dziki wschód, lubelskie.
    a ja nie mam dokąd pójść i nie mam gdzie się schować, patrzę i nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  3. ta najbardziej pojemna, to która?

    duchowym? ileż ja bym dała.
    tymczasem potrafię tylko czekać.
    tramwajów? owszem, nie posiada. ale ja wolę autobusy i pociągi, o wiele.

    matura, zgadza się, nie-stety. angielski i polski rozszerzony, no i matma nieszczęsna. Pan to medycyna i te sprawy, czyżby :>

    ( done ;). )

    OdpowiedzUsuń
  4. to, to własnie wstępująca niech będzie.

    Boję się, raczej, ale to chyba nic złego? obawiam, może tak.lepiej.
    Fajna łódź? Chcesz zostać chirurgiem alkoholikiem? kardio, jeśli już, pamiętaj.
    kwadrans.. że studencki? nienienie, pojęcia nie mam.

    jaki błąd, kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  5. może to i dobrze, ale kardio nie jest zły.

    złe? niedługo ustąpi, oby. na razie robię wszystko, żeby ustąpiło.

    lękambojębojęlękam, porażki się boję, ludzi też ostatnio. na razie ten lęk kiełkuje, próbuję go stłumić. można trzymać kciuki.

    mówisz? dzięki, bo ciężko dzisiaj rozumieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. odpowiedzialności się nie bój, to bardzo szlachetna cecha.

    dziękuję za kciuki z góry. czy długo? na razie są delikatne postępy, myślę, że w okolicach lutego do wrót normalności zastukam, na pewno :) a miało być w Boże Narodzenie.. ale dam radę.

    jest jest łodzki, holly. lubię bardzo, nawet.
    widzę, że Pan ma lastfm, idę się przywitać.

    nadal trwa błogostan?

    OdpowiedzUsuń
  7. wytrzymam, trzeeba.

    tylko to tajne, ta-ajne :) 7437432. prosz.

    OdpowiedzUsuń