sobota, 15 stycznia 2011

dłonie.

znak zapytania.
znakiem zapytania
jest mrugająca
kontrolka na modemie.

znakiem zapytania jest pytanie
czy nie jestem ciekaw.

znakiem zapytania
znak.

więc już nie wiem
co jest czym
nie jest,
choć chciałbym to wiedzieć.

nie wiem również
co się stało
że nie wiem
tych znaków zapytania.

jestem struną
w grzbiecie
gitarową.
musisz uważać
przy strojeniu.

znakiem zapytania jest lament.
znakiem zapytania jest zamęt.
teraz
znak zapytania wypełnia przestrzeń
w mojej głowie.

znak zapytania
przyciąga uwagę.
moją
i oczy ludzi.

~*~



'finding beauty in the dissonance'.

ładnie zagrane. polecam w hd. muzyka toola (i animacje) pozwalają mi na penetrację obszarów myślowych, których dawno (a może nigdy) nie odwiedzałem. majstersztyk. narzędzie indeed.

1 komentarz:

  1. DLONIE. znowu to robisz, e. stopy fetysz, to wiem. teraz i dlonie?

    OdpowiedzUsuń