piątek, 9 lipca 2010

no zgadnij.

nie powinieneś nigdy ufać rodzicom. wystrychną cie na dudka. rodzic to krwiopijca dręczący bez powodu. psycha człowieka jest jak kanał przepływowy. nie zatrzymasz w niej emocji. gdy spróbujesz przepełni sie i wybuchnie. wiem to doskonale i mam to w dupie. i nie mam szacunku do osób którzy przepełniania tego nie pojmują.

jak zwykle lepszą opcją okazuje się ta odrzucona na wstępie. wątpię by inne szpitale szczecińskie zgodziły się na tak lakoniczną treść umowy. więc zostają praktyki w łodzi, lecz zapewne nie ma już miejsc nawet na sierpień. dwie uczelnie i takie tam. czyli jestem w czarnej dupie. ta. nic nowego.

dziekanat po rodzicach jest na drugim miejscu pod względem prawdopodobieństwa wychujania cie. to nie teoria, to statystyka.



1 komentarz:

  1. co do Rodziców pozostaje mi się zgodzić. ale ja też potrafię wychujać. i Ty też, zapewne. to działa w dwie strony.
    conversy <3

    OdpowiedzUsuń