środa, 16 lutego 2011

kurwa. jak niby prosto po studiach mam iść leczyć? to awykonalne. oczywiście jak zawsze chodzi o pieniądze, pani minister nawet już tego nie kryje. co jej da te 200 milionów obcięte ze stażów?

czytałem również ciekawą opinię o tym, że to zabieg mający na celu, by polski lekarz po studiach miał utrudniony wyjazd do pracy za granicę (trzyma się to kupy, skoro i tak mówi się o deficycie personelu medycznego jako o przyczynie owych zmian). no cóż. wypada życzyć pani minister by trafiła kiedyś do takiego świeżo upieczonego doktora.

zupełny brak kompetencji.
szkoda słów.

2 komentarze:

  1. ja mogę być dzisiaj nawet(pt) być wyjebany ze studiów bo zrozum, mimo tego, że wszystko zaliczyłem nie mam jednego jebanego wpisu w indeksie i do dzisiaj do 13 nie bd mógł oddać i zostanę skreślony z listy studentów HAHAAAHAHAHAHAH.
    jutro przeczytam te Twoje nowe wypocino-pierdolenia bo spać idę. fajna fotka staruszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. za późno, dzisiaj udało mi się złapać wykładowcę i ostatni wpis zdobyć więc mam la bambę ;d

    OdpowiedzUsuń